The key en the tower zijn in mijn bezit!

Hallo,

Zoals de Engelse versie van dit artikel eigenlijk al zei, zijn deze boeken in mijn bezit nadat ik ze besteld had bij een lokale boekhandel. Maar ik dacht ik ga hier ook nog eens een Nederlands artikel over schrijven.

Dus eigenlijk zijn ze in mijn bezit en zijn de directe opvolgers van van Sanctus dat ik al gereviewed heb op deze plaats. De key begint op de plaats waar sanctus is geeindigt en gaat eigenlijk verder in Liv haar ontwikkeling als de dingen die ik niet echt kan vertellen hier zodat ik het einde van Sanctus niet te verklappen.

The tower gaat hierop dan weer verder en heeft het apocalyptisch einde dat Sanctus heeft beloofd, en ja dat boek heeft mij ook een pony beloofd en dat heb ik ook nog niet gekregen van het boek. Maar hiervoor ben ik niet kwaad hoor!

ik beloof dat ik zo snel mogelijk artikels begin te schrijven nadat ik de judas code heb uitgelezen en artikels heb over uitgetypt.

Reacties

Populaire posts van deze blog