Zoveel te doen, zo weinig tijd

Hallo daar mensen!

Dit is speciaal een nieuw artikel omdat het artikel van vandaag naar mijn mening van lage kwaliteit is dus typ ik even een nieuw artikel uit speciaal voor dat iets te compenseren.

Ik heb nu redelijk weinig tijd om te lezen, dit is door omstandigheden natuurlijk en spijtig genoeg tegelijkertijd. Dit zorgt ervoor dat ik geen vooruitgang heb geboekt in violist van de duivel. Ik vind persoonlijk eigenlijk dat boek niet echt super goed, maar ik ga het wel uitlezen.

Speciaal om het artikel wat langer te maken en niet echt om wat tijd te verdoen van u en mijzelf, want ik zou artikels kunnen vertalen naar het engels om meer mensen te bereiken met mijn blog ga ik even opsommen wat de komende dagen gepubliceerd gaat worden;

  1. Waarom lezen goed voor je is: een artikel raad het of niet met argumentatie waarom lezen goed voor je is
  2. The 6th day: een synopsis van een film
  3. Mijn mening over de moraliteit van de film
  4. en natuurlijk een gold edition van de 2 bovenstaande
Ik ben natuurlijk ook nog van plan om de Harry Potter serie verder te zetten, maar deze artikels zijn nog niet uitgetypt.

Tot Morgen!

Reacties

Populaire posts van deze blog