Predestination (2014, korte beschrijving)

Hallo daar,

Ik heb eerder een groot artikel geschreven over Predestination en ik moet zeggen dat ik dit nogal een zware film vond.


Korte beschrijving

Zucht, dit is nogal moeilijk uit te leggen in kort artikel maar toch ga ik het doen of op zen minst proberen.
Een persoon legt zijn of haar leven uit aan een barman, een heel leven vol miserie is een understatement. Vondeling gelegd in de jaren 50, geprobeerd om bij een ruimtereisbedrijf te beginnen werken maar gefaald.
Kon aan de slag gaan als meid bij een gezin die eerder een soort van slaaf wilden dan een meid begint met schrijven om een beter leven te hebben.

Daarna komt de persoon aan een bar te zitten en raakt ze aan de praat met eerder vernoemde barman en legt ze haar hele leven uit. En krijgt ze een offer om te beginnen met tijd reizen!

Mijn mening en andere irritante zaken

Als je deze film wilt zien, moet je jezelf voorbereiden op een mindfuck. Dit is geen normale film maar wel een goede film ik raad iedereen aan om deze film te bekijken. Ik heb zoals eerder gezegd in deze sectie een grote mindfuck gehad omdat de film het verhaal zo uitlegt dat men het pas in het midden van de film door heeft wat er gaande is. 8/10

Reacties

Populaire posts van deze blog