De openbaring door Tom de Cock(nederlandse review)

Hallo daar,

ik heb nog een boek gelezen in de periode dat ik sanctus aan het reviewen ben. Ook moet ik eigenlijk zeggen dat ik dit boek heb uitgelezen op een dag of 2 en ik moet zeggen dat het een redelijk goed verhaal is.


Verhaallijn.

Omdat Frederic eigenlijk een moment aan het rusten is in de hel wordt hij gestraft en wordt hij door satan een wraakengel gemaakt.
Een rijke precies adellijke familie heeft een stuk grond precies ergens in de walen of in het zuiden van Frankrijk en heeft daar een tijd geleden al een villa op laten gebouwen komen aan in een stortbui die precies nooit stopt.

Enkele van de kinderen spenderen hun tijd in de bibliotheek tot dat 2 van de dochters ontsnappen en iemand die gestrand is meenemen naar de villa en te slapen leggen, ze vinden hem maar raar buiten natuurlijk de knapste dochter die ze hebben vindt het minder raar maar ze is natuurlijk ook weer al goedgelovig. 

's nachts gaat Kitty naar de kamer van Frederic en komt van alles te weten over hem dat zijn familie dood is en in werkelijkheid hij ook dood is, op dit moment verhuist satan van Frederic naar Kitty en ze gaat eigenlijk op een moordtocht. Een voor een vermoord ze de familie, eerst proberen ze nog Satan te verslaan door onderzoek te doen in de zwarte boekjes die een van de klein mannen heeft ontdekt in de bibliotheek maar het heeft allemaal geen avans.

Op het laatste beseffen ze wat ze eigenlijk vanaf het begin hadden moeten doen aangezien ze hem niet kunnen verslagen.

Mijn mening en andere irritante zaken.

ik vind dat dit boek eigenlijk wel een goed verhaal maar dat het geschreven deel is waar het naar mijn mening een beetje misloopt.
Het verhaal is op het niveau ven Stephen King maar het geschreven deel is wat minder, ik geef dit boek een 8,5/10

Reacties

Populaire posts van deze blog