Mijn mening en andere irritante dingen over Joyland door Stephen King

Hallo daar,

Zoals beloofd, schrijf ik een artikel over mijn mening en andere Irritante zaken over het boek dat ik net heb uitgelezen. Ik denk dat het nu wel even de tijd heb om dit even uit te typen, nu ik nu geen film of serie aan het bekijken ben voor er een artikel over te schrijven ben.


Mijn mening en andere irritante zaken

Wel mijn mening over dit boek gaat als volgt: ik vindt dat er iets irritant is aan het boek. Namelijk dat er geen hoofdstukken zijn in dit boek dat is vooral raar in het begin van het lezen van dit boek raar. Maar nadat ik meer en meer van het boek gelezen had werd het duidelijk dat het was om het gevoel te geven dat het aansluitend verhaal is en dat doet zijn job redelijk goed.

Over het verhaal zelf, ik had zeker het gevoel dat ik in een soort van flashback zat in het leven van Devin Jones zit en dat ik een soort van "observer" ben in dit verhaal. Of dat het tegen mij persoonlijk verteld wordt. Het is zeker een boek waarin je wordt ingezogen.

Het ding is wel dat er een hele hoop voorbereiding is in en personage ontwikkeling is maar het komt allemaal tot zijn recht. 
Van mij krijgt het boek een 9 op 10, niets is namelijk perfect maar dit boek nadert de perfectie.

Reacties

Populaire posts van deze blog