Deliver us from Evil (2014, review en korte versie)

Hallo daar,

Gisteren heb ik een artikel gepubliceerd dat ik geschreven heb tijdens het bekijken van Deliver us from Evil. Dit is echter uit de hand gelopen en is het bijna het hele verhaal geworden dus ga ik hier nu een kleinere versie van uittypen.
Hieronder vindt je de link naar dat artikel moest je het willen lezen;



Verhaallijn.

Tijdens de oorlog in Irak vind een groep soldaten iets verschrikkelijk in een grot. Ze komen allemaal terug naar huis in de Verenigde staten. Hier breekt de hel los en een paar detectieveen wordt op de zaak gezet, eigenlijk nemen ze de zaak zelf aan aangezien niemand hen zegt dat ze op de zaak wordt gezet.
er gebeuren in een keer rare dingen en er vinden rare ontdekkingen plaats. Een moeder smijt haar kind dood door hem in een dierenhoek te smijten. De moeder lijkt mentaal onstabiel maar tegelijk ook bezeten door de duivel. 
De detective wilt eerst niet weten van de echte oorzaak van   de dingen die aan het gebeuren zijn. Maar moet uiteindelijk toch toegeven aan de persoon die de echte oorzaak van de dingen die aan het gebeuren zijn.

Mijn mening en andere irritante dingen

Ik vind normaal gezien die paranormale films waar geloof in voor komt en bezetting van de duivel enzo zoals in constantine maar dit is gewoon horror en daar hou ik niet zo veel van.

Maar genoeg afgebroken daarover! Ik vond het verhaal achter de film wel goed echter horror is niet echt mijn ding zoals ik eerder al had gezegd, ik lees liever horror dan dat ik het zie in een verfilming

Youtube video die ik heb bekeken terwijl ik dit schreef


Reacties

Populaire posts van deze blog