Onderhuids deel 2 Door Nicci French

hey daar!

Ik heb eindelijk het tweede deel van het boek onderhuids uitgelezen. Daarom dat ik dit artikel schrijf voor het te beoordelen!

Dit deel volgt Jennifer, een vrouw van een of andere rijke advocaat die de hele dag niets anders te doen heeft dan haar nieuw huis in te richten, ze heeft wel drie kinderen maar die worden grotendeels opgevoed door de nanny.
Ze heeft een kind dat aan toneel doet, een zelf gekozen bijnaam heeft en ze heeft twijfels of haar zoon homosexueel is. Hoe de zoon in het boek beschreven wordt, heb ik ook wel mijn "twijfels" aangezien de gekozen bijnaam nogal verwijfd is en hij nogal "blijterig" doet als hij zijn vrienden moet verlaten voor een tijd.
De andere kinderen worden niet zo in detail beschreven, maar een andere kleine haat haar. Waarschijnlijk gewoon kinderpraat of opgestookt door de Nanny.

Maat dat is wat offtopic, op de moment dat ze brieven begint te ontvangen komt het team van de politie bij haar, maar zijzelf begrijpt niet goed waarom. Blijkbaar is Zoe van het vorige deel vermoord, niet ontvoerd zoals ik persoonlijk gehoopt had, dat ze gewoon bewusteloos was ofzo maar neen ze was gewoonweg dood.
Haar man, die bijna nooit thuis is, wordt op gepakt op verdenking van moord en bedreigingen enzo. Maar dan wordt er binnengedrongen in "Jenny" haar huis.

Reacties

Populaire posts van deze blog