Sanctus derde deel tot en met het laatste deel nederlandse review

Hallo daar,

Dus ik heb sanctus uitgelezen, en ik moet de review eigenlijk uittypen maar ik moet dit eigenlijk eerst uittypen en publiceren natuurlijk. Ik presenteer u hier tegen mijn stijl in een artikel die het derde deel tot en met het laatste deel beschrijven.


Verhaallijn.

Dus de zus van de monnik die zelfmoord heeft gepleegd wordt ondervraagt in het politiekantoor, en wordt uiteindelijk geleid naar het lijk van haar broer. Maar dan gaat natuurlijk het brandalarm af en het lijk wordt in de verwarring gestolen door iemand uit het klooster.

Liv Adamsen (de zuster) ontsnapt uit het politiekantoor en gaat zelf op onderzoek uit, haar baas en huis wordt vermoord en in brand gestoken. Maar nu komt het gevecht naar het klooster en buiten het klooster, de mensen in het klooster willen de mensen buiten houden en falen. Uiteindelijk wordt Liv bij het of de sanctus gelegd met het lijk gelegd. en ik vind persoonlijk dat de onthulling eigenlijk iets te plots is en eigenlijk ook een beetje teleurstellend

mijn mening en andere irritante zaken

Ik vind het eigenlijk een boek dat goed leest enzo maar ik had zo het gedacht toen ik het einde las van WAT? DAT IS HET SANCTUS? ALLES IS GEWOON EEN CONSPIRACY?

Reacties

Populaire posts van deze blog