The mummy returns (2001, nederlandse review)

hallo daar,

ik heb de tweede film gezien van de mummy en ik moet zeggen dat het eigenlijk iets beter was dan de vorige film omdat de comic relief eigenlijk minder aanwezig is in deze film.

verhaallijn

We worden voorgesteld aan een nieuwe slechterik, die 2 mensen willen verijzen uit de dood samen met Imothep voor de een of andere reden, de hele film gaat eigenlijk volledig verder met het verslaan van deze slechterikken om ze terug dood te maken wat natuurlijk allemaal kunstjes voor nodig zijn enzovoort.

Even wat achtergrond over de scorpion king, dit is een of andere gast die zijn ziel aan Anubis om zijn vijanden te verkopen. Natuurlijk net zoals als iemand een deal maakt met de duivel is hij eigenlijk in het zak gezet door Anubis en het dus daarom dat hij in de onderwereld is terecht gekomen

mijn mening en andere irritante zaken

maar eerst de video die ik heb beluisterd tijdens het uittypen van dit artikel


mijn mening over deze film is eigenlijk redelijk positief, de comic relief is er nog wel maar veel minder. vooral het begin is eigenlijk een pak serieuzer aangepakt dan in de vorige film.

Ik snap niet dat in deze film imothep terug moest komen aangezien dat ze een nieuwe slechterik hebben in deze film.

Maar dan nog eigenlijk vindt ik dat deze film een 6/10 verdient voor de slechte CGI

Reacties

Populaire posts van deze blog