Sanctus Door Simon Toyne, het derde deel

Hallo daar,

Vandaag ga ik zowat praten over het derde deel van het derde deel van sanctus,
maar ik ga wel een beetje afwijken van het normale schrijven van mijn blog artikels en ik ga mijn mening en de verhaallijn wat dooreenschudden en samenstellen.


Het uiteindelijke artikel

Dit deel draait rond Liv Adamsen die in Ruin in het politiekantoor zit voor haar identieke tweelingsbroer komt indentificeren. Ze wordt eerst wat ondervraagt vooraleer ze naar  het lijk mag gaan kijken. 

Dit deel vind ik vooral vertraging van het verhaal omdat het het mysterie rond de Sanctus het geheime object niet begint te onthullen, het lijk van de monnik wordt wel gestolen uit het politie kantoor maar meer gebeurd er niet, ik zit nu al zover in het vierde deel dat ik al niet meer weet of Liv in dit deel ontsnapt is geweest of niet maar ze ontsnapt wel van het politiekantoor en gaan zelf een beetje op onderzoek uit.

De politie is veel te gemakkelijk beet te nemen in dit boek naar mening maar beneden vindt u de 2 videos die ik aan het bekijken was tijdens het schrijven van dit artikel!


Reacties

Populaire posts van deze blog