Jacob (2011)

Hallo daar,

eindelijk nog eens een artikel op deze blog! Ik ben een beetje aan het afzwakken denk ik, eigenlijk ben ik er zeker van. Dit artikel gaat over een film uit 2011 die eigenlijk niet gemaakt is voor mensen met een zwakke maag.

Verhaallijn

De film gaat over een nieuw samengesteld gezin dat verhuist naar een huis dat behekst is. Dit drijft de man van het gezin eigenlijk gek en wordt een dronkaard die zijn vrouw slaagt. De 2 kinderen horen de geesten in hun hoofd praten maar de zoon die wat een achterstand heeft geeft er eigenlijk meer een sneller antwoord aan dan de kleine zus. De laatste druppel die hij kreeg was dat zijn zuster per ongeluk overleed aan de gevolgen van het pak slaag dat haar stiefvader haar heeft gegeven.

Doorheen de film krijgen we meer en meer te zien over waarom dit gezin in dit huis is gaan wonen en over wat er gebeurd is met de vader van de 2 kinderen, deze heeft een massamoord gepleegd en nu heeft eigenlijk heel dit boerengat schrik van de moeder en vooral de zoon. 

Mijn mening en andere irritante zaken

Ik vond het eigenlijk een saaie film maar ik vond hoe het verhaal gepresenteerd werd wel heel goed en dit heeft mij eigenlijk blijven laten kijken. en vooral het einde dat eigenlijk niet anti climatisch was was naar mijn mening zeer goed. Ik geeft deze film een 7/10

Hieronder vindt je een video die ik heb beluisterd heb tijdens het schrijven van dit artikel


Reacties

Populaire posts van deze blog