A nightmare on elmstreet 2: freddy's revenge

Hallo daar,

ik heb ook ineens deze film gezien, en ik moet zeggen dat ik bij de vorige film al iets had van bel gewoon een exorcist maar in deze film had ik het helemaal.
Er zijn een aantal dingen veranderd aan de werkmethode van Freddy maar het concept is in principe nogaltijd wel hetzelfde


Verhaallijn

Een nieuw gezin is in het huis van de vorige film gaan wonen, en wat er met de moeder en dochter gebeurd is in de vorige film wordt rondvertelt maar alsof het een urban legend is. De oudste van het gezin, van de kinderen natuurlijk, heeft nachtmerries.

Hij hoort de "urban legend" en wordt daarmee een zwak doelwit voor Freddy, wat dit eigenlijk een soort van SOA wordt aangezien hij geen enkel probleem, buiten de nachtmerries, met Freddy. Zoals een demon een persoon bezit wordt eigenlijk de oudste zoon bezeten door Freddy. Hij is met momenten zichzelf en met momenten veranderd hij volledig in Freddy, net zoals er gebeurd met mensen die eigenlijk een weerwolf zijn.

Maar door de kracht van liefde en naar de locatie gaan waar Freddy is vermoord komt alles eigenlijk toch goed.

Mijn mening en andere irritante zaken.

Zoals ik al zei, het had beter geweest dat ze een exorcist hadden gebeld aangezien blijkbaar Freddy in de boiler zit in de kelder van het huis. Dit is misschien omdat zijn nagels die hij gemaakt heeft nogaltijd in die boiler zitten voor de een of andere reden.

Maar omdat het een saaie film is geef ik deze film een 5,5/10

Reacties

Populaire posts van deze blog