Superman returns (2006, nederlandse review)

Allez,

Ik heb deze film gezien en ik ga het voor jullie reviewen, ik moet zeggen dat deze film de eerste superman film is die ik ooit gezien heb.


Video die ik heb beluister tijdens het uittypen van dit artikel.


verhaallijn
 
Deze film gaat natuurlijk over Superman dat een alien is op deze wereld die eindelijk is terug is gekomen nadat hij even weg is gegaan voor zijn eigen planeet herondekt is.
Lex Luter is vrijgekomen omdat superman niet is komen opdagen op zijn rechtszaak. Nu heeft hij een oudere vrouw haar erfenis gekregen en heeft plannen.

Lex luter heef cristallen gevonen die op Superman zijn thuisplaneet gebruikt worden voor alles, het bouwen van huizen, wapens etc.
Hij heeft ook Kryptonite, iets waar superman zwak voor is en Lux schiet een cristal gebonden in kryptonite in de zee waardoor een hele nieuwe landmassa verschijnt en zowat de hele wereld bedreigt.  Het hele plot draait rondt het vernitigen van deze landmassa
 
Mijn mening en andere irritante zaken.
 
Mijn mening over deze film is dat de special effects wel goed erzorgt zijn enzo maar eigenlijk is dit je klassieke actie film, omdat altijd alles goed komt en de slechterik altijd gekloot wordt.
Ik vraag e serieus af wanneer we eindelijk eens een film gaan zien waar de slechterik overwint. Zit daar nu echt niemand anders op te wachten? En dan bedoel ik niet zo'n ilm van dat de slechterik gewonnen heeft en dat er dan de goede mensen er tegen in beginnen komen en dat ze dan overwinnen.

Reacties

Populaire posts van deze blog