Southpark S20e02: Skank hunt

Southpark S20e02 Skank hunt

Hallo daar,

Dit is het artikel over de tweede aflevering van het twintigste seizoen van de animatieserie Southpark.
Ik heb persoonlijk van deze aflevering genoten en ik hoop dat je van dit artikel evenveel geniet als ik heb gedaan tijdens het uittypen van dit artikel


Verhaallijn
De aflevering begint met een presentatie over de internet trol van de vorige aflevering. De trol zit natuurlijk in het publiek terwijl een of andere mens met een doctoraat in ik weet niet wat de presentatie geeft.

Nadien, ziet het er naar uit dat iemand zelfmoord gaat plegen maar dit meisje smijt gewoon haar Iphone in de revier, De trol, die niet Cartman is maar de vader van Kyle praat met zijn broer over dat trollen en gaat gewoon door alsof er niets gebeurd is.

De meisjes plannen om de jongens terug te nemen voor het getrol over de vrouwen, nu gaan de jongens rebelleren tegen Cartman terwijl hij eigenlijk onschuldig is. Ze plannen precies moord, omdat ze naar een cabine in de bossen gaan.

Sociale media, worden hier op dezelfde hoogte gelegd als een leven in deze aflevering en stoppen daarmee wordt er eigenlijk gezegd dat je zelfmoord pleegt. Ik heb zelf iemand verloren door zelfmoord, en ik moet zeggen dat ik er niet echt zo goed mee lachen.

De vader van Kyle, geniet van zijn getroll en is de enige blije persoon in de stad, gewoon omdat hij de enige persoon is met een uitlaatklep,

De jongens, die eerder al vertrokken waren komen aan bij de kabine en het ziet er echt natuurlijk alsof ze een moord plegen, maar natuurlijk breken ze gewoon al zijn elektronische spullen zodat hij niet meer online kan terwijl hij onschuldig is.

De trol blijft natuurlijk trollen, en Scot blijft dreigen met het beindigen van zijn sociale media, een Deense daagt Skankhunt uit tot een duel of dat interpreteerd skank toch.

De trol stopt natuurlijk niet en de meisjes gaan over op drastische actie.

Mijn mening en andere irritante dingen

Ik vind de vergelijking tussen het stoppen met sociale media en zelfmoord niet echt kunnen. Maar ik zie wel het punt dat de makers van southpark willen maken met dit in deze wereld is het stoppen met sociale media net zoals het plegen van een soort zelfmoord.
We zijn zo verbonden met de sociale media dat we het niet meer kunnen loslaten, en als iemand die een carriere wil uitbouwen met dit, wil ik er persoonlijk ook we gebruik van maken van de sociale media omdat dit reclame oplevert die ik goed kan gebruiken voor de blog te laten groeien.

Het Idee dat trollen altijd zo negatief is dat het eigenlijk levens ruineerd is eigenlijk niet altijd waar, je hebt trolls die het zo hard spelen dat mensen weldegelijk zelfmoord plegen of willen plegen. Maar ik denk eerder dat deze mensen ook in het echte leven gepest worden en dat het een combinatie van de twee is dat er voor zorgt dat mensen tot dat punt komen.

Voor de rest vondt ik deze aflevering van Southpark minder geslaagd dan de vorige maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ik bij de vorige aflevering meer hype beleefde dan bij de huidige aflevering.

Reacties

Populaire posts van deze blog