Monster Inc (review) nederlands

Hallo daar!

De film nog eens herbekeken nadat ik hem vroeger als kind al eens bekeken heb en ik moet zeggen dat ik hem nogaltijd even slecht vindt maar ik ga toch nog wat reviewen! Ik moet ook noteren dat het een kinderfilm is en geen film voor volwassenen.




Verhaallijn

de film speelt zich af in een fictieve wereld die parallel staat met die van onz maar toch links toestaat met onze realiteit. Het verhaal draait rond 2 monsters die in de electriciteitscentrale werken. Die genereerd electriciteit doormiddel van het geschreeuw van kinderen die ze doen laten schrikken.

Tot op een gegeven moment gaat alles goed, het hoofdpersonage staat op het punt van alle records te doorbreken maar heeft een rivaal die 'snachts doorwerkt voor zelf het record te doorbreken en hierdoor ontsnapt er een kindje uit de mensenwereld in de monsterwereld waar het kindje massa hysterie veroorzaakt

De deur waardoor het kindje is ontsnapt word voor onverklaarbare reden vernietigt en de hele film gaat eigenlijk verder met het herstellen van deze deur om het nog loslopende kind niet meer terug kan te herstellen. Ondertussen vormen de 2 hoofdpersonages een band met het kind nadat ze door hebben dat kinderen helemaal niet gevaarlijk zijn. 

Mijn mening en andere irritante zaken.

Ik vind het verhaallijn van deze film eigenlijk echt slecht. Ik heb het er gewoon niet mee ik kan er ook niet echt veel aan doen. Ik vind het denk ik gewoon te emotioneel.

Reacties

Populaire posts van deze blog