Onderhuids deel 1 door Nicci French

Hallo daar

Ik ben een "nieuw" boek aan het lezen, nieuw als in dat ik net begonnen ben. Dit boel is geschreven door Nicci French. Dit is in drie delen opgesplitst en ik ga in drie delen opsplitsen aangezien dit ook een soort van mysterie is. voor elk deel ga ik een artikel schrijven.
Dit is het artikel van het eerste deel.

Zoë
Het eerste deel van het boek gaat over de eerste van de drie vrouwen genaamd Zoë. Kleindochter van een Armeense immigrant in Groot Britannië.Zelf is ze een jongedame die kleuterleidster is geworden en haar leven probeert uit te bouwen. Wanneer zij een lokale beroemdheid wordt door een overvaller te stoppen door middel van een meloen ontvangt ze een hele boel brieven van bewonderaars. 

Door deze brieven krijgt ze een ongewenste bewonderaar. Een of andere psychopaat die haar wilt hebben. Hij bedreigt haar op en manier dat niet zo hard binnen de norm valt kwestie van bedreigingen. In plaats van in haar te zijn wilt hij, in haar kijken als je begrijpt wat ik bedoel. Ze gaat naar de politie maar ze wordt daar niet serieus genomen. Omdat ze een lokale beroemdheid is en dat blijkbaar de normaalste zaak van de wereld is dat beroemdheden (ookal zijn ze kleine beroemdheden zijn) bedreigd worden. Dat is natuurlijk niet normaal, in mijn mening.

Mijn mening en andere irritante zaken.
Dit boek is naar mening redelijk goed geschreven. Ik weet niet echt goed wat er aan het gebeuren is wat ik natuurlijk fantastisch vindt. Ookal zou ik graag weten wat die belager zijn probleem is (dat het een man is wordt hevig gesuggereerd in het boek.) 
Hieronder vindt je een video (met waarschijnlijk verzonnen verhalen) over psychopaten van craigslist.


Reacties

Populaire posts van deze blog