Southpark: S20E03 the damned (nederlands)

Hey,

Ik heb eindelijk het engelse artikel vertaald en de aflevering bekeken, ik vind dat deze aflevering het verhaallijn van dit seizoen zeker wat dingen heeft versneld en dingen heeft goed gemaakt vanwege de vorige aflevering.

Eerst en vooral als je de vorige artikels gemist hebt:
Verhaallijn

Ik noem hier de dingen op gegroepeerd per verhaaltje dat door de aflevering uitgespeeld wordt.

De strijd tussen Mr.Garrison en Hilarry Clinton gaat verder en ze debateren terug op tv. Maar  Garrison heeft zich gerealiseerd dat hij niet geschikt is voor het presidentsschap dus hij zegt dat ook tijdens het debat op de televisie, Clinton zegt wat haar adviseurs haar hebben aangeraden "My opponent is a liar and cannot be trusted" (mijn tegenstander is een leugenaar en kan niet vertrouwd worden). 

Eric en Heidi (dat is het eerstje meisje dat gestopt is met sociale media) worden bevriendt met mekaar omdat ze beide in dezelfde situatie zitten en dus ook niet meer kunnen meepraten met al de rest omdat ze nu ook geen internetverbinding meer hebben. Ze neemt hem mee naar een park waar alle mensen die geen internet hebben rondhangen, een koppel rijdt voorbij en zegt dat ze er allemaal eenzaam uitzien.

Er is ondertussen ook een politieonderzoek naar de omstandigheden, waaronder Eric Cartman gestopt is met sociale media ze willen weten of het moord of zelfmoord was. Ze komen natuurlijk ook, bij Gerald aan de deur en die panikeerd omdat hij denkt dat ze hem door hebben, dat hij de trol is die mensen zo trolled.
Het getrol van Gerald doet nu  mensen zelfmoord plegen aangezien die Deense goude medaille winares echt zelfmoord pleeg.

Randy, wilt nu voor Mr. garrison stemmen omdat hij zo eerlijk is maar nu wilt iedereen die hij eerst voor Hillary wilde overtuigen voor te stemmen maar nu willen ze ineens voor Hillary stemmen

Mijn mening en andere irritante zaken

Zoals ik al zei deze aflevering heeft de dingen wat versneld heeft. Niet alleen is er een ontwikkeling van de personages.
De startende vriendschap tussen Eric en Heidi warmt mijn hart op, Eric is hard veranderd sinds het vorige seizoen en nu dat hij kans heeft om  een vriendin te krijgen maakt mij blij.

Reacties

Populaire posts van deze blog