In the heart of the sea (nederlandse review, 2015)

Hallo daar!

Ik heb nog maar eens een film gezien voor te reviewen, deze keer is het In the heart of the sea. Een film waar ik zelf nog nooit had van gehoord maar die ik dan nu toch gezien heb.
Deze blog doet mij meer boeken en films kijken en lezen dan dat ik ooit gedaan heb. Wat zeker goed is voor mijzelf en misschien zelfs voor jullie!


Verhaallijn

De film is gebasseert op het boek Moby Dick, dat ergens in de jaren stillekes is uitgebracht en nu een moderne "big budget" verfilming heeft gekregen in 2015. 
Maar ik moet toch de film uitleggen ze, omdat veel van ons (mijzelf incluis) het boek nog niet hebben gelezen.

Het verhaal begint met de een of andere gast (gespeeld door die gast die Thor speelt in de marvel series)  die vertrekt om zijn boot te halen die op walvissen jaagt. een hoop dingen gebeuren, bevoorbeeld een vangst. In Peru komen ze een oude kapitein tegen, die op een albino walvis gejaagd heeft.

Daarna gaan ze met de crew op die witte walvis jagen op een bepaalde plaat in de oceaan.

Mijn mening en andere irritante zaken

Ik vindt dat deze film op bepaalde stukken nogal traag vooruit gaat, op andere momenten gaat hij op een normale snelheid verder (naar mijn mening dan.

Ik snap ook wel niet waarom iedere filmmaker die gast die Thor speelt in een rol inhuurt voor een man die fysiek superieur is en de held is van het verhaal. Mais bon Ik geef deze film een 6/10

Reacties

Populaire posts van deze blog