Eastern promises (2015, nederlandse review)

Hallo daar,

Ik heb de film ook eens bekeken en daarom ook dat ik hem review. Persoonlijk moet ik zeggen dat ik iets anders had verwacht na het lezen van de titel van deze film. Maar het is toch goed uitgekomen


Verhaallijn

Oké hier gaan we dan, de film begint direct met 2 doden en het zijn alebei moorden meer het verschil is dat de eerste moord is in een kapper en gebeurd door het oversnijden van de keel. 
De tweede moord is een vrouw die in een apotheker binnenwandeld en zegt dat ze hulp nodig heeft maar de apotheker reageert nogal apathisch omdat ze vol met blauwe plekken staat van  injecties. tot dat er bloed vanuit haar vagina komt en haar water breekt. Ze wordt afgevoerd naar het ziekenhuis waar ze sterft, maar de baby overleefd het.

Hier vindt een vroedvrouw haar dagboek die in het russisch geschreven is. Ze laat het vertalen door haar nonkel
Daarin staan nogal wat geheimen van de russische maffia en natuurlijk wilt die maffia het dagboek terug in handen krijgen en er voor zorgen dat de famillie van de vroedvrouw en haar hun mond houden.

Mijn mening en andere irritante zaken

Ik vin dit zeker een film om aan te raden. De personages zitten echt in hun rol en spreken in een russisch accent. (diegene die niet in engeland geboren zijn. tenminste) 
Maar natuurlijk zitten er irritante zaken in de film zoals sommige bloedige scenes.

Reacties

Populaire posts van deze blog